Thursday, 23 June 2011

Matematik dalam KEHIDUPAN....



Korang tahu tak matematik sebenarnya banyak mempengaruhi kehidupan kita?

Matematik bukannya sekadar digunakan dalam urusan jual beli dan juga ekonomi, tapi matematik ni sebenarnya berkait rapat dengan apa yang berlaku di sekeliling hidup manusia..

Kat sini Papa nak kongsikan satu perkiraan matematik yang banyak orang terlepas pandang. Bila difikirkan balik, memang logik apa yang bakal diperkatakan..

So.., relaks-relaks kan diri korang sambil fikir tentang kaedah matematik ni yee.. Lepas tu kita try tengok disekeliling kita.., ada betul tak apa yang ditulis tu... =)

6 comments:

  1. agak kencang equation2 yg di berikan.. diam sejenak(berfikir..)

    BTOL KE IDOKK??:: CIRI2 CALON MENANTU PILIHAN

    ReplyDelete
  2. haha..memang sempoi..

    jemput join segmen simple saya..

    SEGMEN SIMPLE : MY WISH ...

    ReplyDelete
  3. tak berapa nak paham huhuhu

    ReplyDelete
  4. mohon link bro ... AZ sudah linkan blog papa macho ini ..

    ReplyDelete
  5. saya suka matematik...^_^

    anda ditag di entri ini...

    http://anisaida97-hidupkuduniaku.blogspot.com/2011/06/terjah-mereka.html

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Terima Kasih atas komen korang yee...